Comunicat dels acords del Secretariat Nacional de l’ANC del 30 d’octubre 2017

logoanc

Acords del Secretariat Nacional extraordinari de l’Assemblea Nacional Catalana, reunit el dilluns 30 d’octubre a la nit:

• El Secretariat Nacional de l’Assemblea Nacional Catalana només reconeix la República Catalana i rebutja l’aplicació de l’article 155 i la repressió que s’ha iniciat contra els nostres legitims Govern i Parlament. Des del carrer i la mobilització continuarem treballant per construir la República Catalana.
  • Exigim la llibertat immediata de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, que són presos polítics.
  • No poden ser considerades plenament democràtiques unes eleccions convocades il·legítimament pel Govern de Madrid, amb els Jordis a la presó, i el gran desplegament de forces de seguretat de l’estat coaccionant el dia de la votació.
  • Tanmateix, acordem convocar la taula de partits i entitats civils abans del 3 de novembre, a la seu de l’Assemblea Nacional Catalana, com a organització transversal, per debatre l’estratègia conjunta en les eleccions del 21 de desembre. La nostra única finalitat és obtenir una victòria incontestable que ratifiqui la República, activi la Llei de transitorietat jurídica i el procés constituent, i restitueixi la sobirania dels legítims representants del poble català.
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s