Comunicat d’ANC per l’aturada d’avui 3 d’octubre

logoanc

Diumenge vam guanyar. Aquest dimarts hem de continuar guanyant.

Diumenge vam mostrar una gran coratge, una solidaritat admirable, una enteresa exemplar. Van pegar-nos i vam aguantar. Feien por i vam aguantar. Van intentar impedir el referèndum per la força i vam votar, per la valentia de la gent i per la fermesa de les institucions que ens representen. Tots junts vam fer que l’impossible fos possible.

L’Assemblea Nacional Catalana defensa la independència. Enviem en primer lloc una abraçada fraternal als centenars de milers de catalans, els nostres amics, o companys de feina o germans, que pensen el contrari que nosaltres i van sortir al carrer per anar als col·legis electorals a votar No. Som un sol poble.

Milions de gràcies a la gent de les meses, als qui vau dormir als col·legis electorals, als qui éreu a les cinc al carrer, als qui vau portar-nos les urnes, al primer que va dir que votessin abans els avis, als apoderats, als qui vau salvar les paperetes de vot i als qui vau protegir tossudament els 700.000 vots segrestats, als qui us vau quedar fins al final del recompte, gràcies a tota la societat civil organitzada.

AVUI ATUREM EL PAÍS. Tinguem present l’estratègia que segueixen. Van pegar-nos molt perquè ens hi tornéssim. Van pegar gent gran perquè ens hi tornéssim. Continuen provocant-nos perquè ens hi tornem. No tenen arguments, només parlen d’una constitució que ningú sap ja quins drets ni llibertats garanteix. No ens hi tornarem. Només busquen excuses. Aguantarem. No els donarem la imatge que volen. Aquest dimarts també guanyarem.

Al final, cal recordar que ni les constitucions ni la policia derrotaran els qui lluiten amb la justícia del seu costat!” Nelson Mandela.

Tots junts, pels nostres drets i llibertats!

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s